قدح سالاد

قدح کاهو پیچ از جنس آلومینیوم و با پوشش نیکل ساخته شده است. این محصول به دلیل وزن کم جابه جایی و حمل و نقل را آسان کرده است. این ظرف مناسب برای نگهداری میوه و پذیرایی از میهمانان در منزل و محل کار است. و یک هدیه جذاب و به یاد ماندنی محسوب می شود.

این محصول رنگ نقره ای و با طراحی ساده ، متفاوت و روستیک باعث زیبایی دو چندان و چشمگیر این محصول شده است. برای حفظ کیفیت و زیبایی این محصول، از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید با یک اسفنج نرم آن را شسته و با دستمال نرم خشک کنید

                                                            قدح کاهو پیچ                          

اگر به دنبال ظرف پذیرایی جذابی هستید که طرح برگ وشیک داشته باشد. برای پذیرایی از مهمان در منزل و محل کار مناسب باشد. این محصول با نام قدح کاهو پیچ از جنس آلومینیوم انتخاب شایسته ای است.

برای افرادی که به سبک روستیک علاقه دارند و چیدمان فضا برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است ، می تواند هدیه مناسبی باشد. شاید آن فرد خود شما باشید.

برای آشنایی بیشتر با ظرف قدح سالاد و بازدید حضوری از نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

تولید و تجهیزات تالار و موسسات پذیرایی ثانی با بیش از ۸ سال سابقه درخشان در زمینه انواع تجهیزات تالار مانند صندلی شیواری ، جایگاه عروس و داماد ،صندلی تالار ، میز تالاری ، ورودی سالن ، ظرف و شیرینی تالار ، شمعدان تالار می باشد.

شرکت ثانی برای رفاه حال شما عزیزان فروش آنلاین و حضوری در نظر گرفته شما به راحتی می توانید از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۹۲۲۷۶۲۶۰ با مشاورین و مسئولین فروش ما در ارتباط باشید.